Thursday 16 June 2011

BICARA PEMBUKA TIRAI

Dengan Nama Tuhan Yang Maha Agung Lagi Maha Mengetahui aku memulakan bicara ini. Aku berlindung dengan Tuhan dari kejahatan pandangan dan pegangan manusia yang bertentangan dengan kehendakNya.

Semoga ruang ini akan memberi manfaat buat diri ku dan juga Agama ku. Aku amat berharap dengan kehadiran ku di alam blog ini dapat menjadi salah seorang daripada barisan yang menentang kejahilan kelompok yang mempromosikan kemungkaran. Memperjuangkan apa yang sememangnya telah dilarang oleh Tuhan melalui KitabNya dan lidah UtusanNya, berdalilkan hak asasi manusia dan akal yang dangkal serta lembaran-lembaran maklumat yang masih tidak terbukti ketulinannya.

Aku juga amat mengharapkan agar diberikan kekuatan dari Tuhan agar diberi kesempatan, terus menulis tanpa ada kekangan waktu dan kebosanan. Tidak lupa juga, aku turut mengharapkan agar Tuhan menghadiahkan kepada ku cetusan-cetusan idea dan turut menetapkan pegangan dan pendirian yang didukung pada hari ini.

Smoga dengan usaha ini aku akan mendapat sokongan dari teman-teman dan blog yang menjelma pada hari ini tidak terkubur sebelum nisan sempat disediakan. Hanya Tuhan Yang Lebih Mengetahui....

No comments:

Post a Comment